Ramada,Hotel,Antwerpen,3cx,voip,telefooncentrale

Ramada Antwerpen kiest voor fbw.be!

Ramada een multifunctioneel Hotel met visie en toekomst.

3CX De toonaangevende ontwikkelaar van de PBX 3CX VoIP telefooncentrales, kondigt aan dat Ramada Plaza Antwerp, een viersterrenhotel in België, met succes 3CX Phone System heeft geïmplementeerd. Het Belgische hotel beschikt over 210 kamers met eigen badkamer en ruime conferentie- en evenementen capaciteit, en dit verdeeld over 13 multifunctionele zalen die elk plaats bieden aan maximaal 500 personen.

ramada-hotel-antwerpen-3cx-voip

Het hotel in België telt 100 werknemers, die voorheen een legacy Ericsson-telefooncentrale moesten gebruiken. Deze communicatiemethode koste het bedrijf 6.000 Euro per jaar om de telefoonlijnen te huren. Het verouderde telefoonsysteem beperkte ook de mogelijkheid van het bedrijf om te upgraden naar nieuwe functies.

Als dusdanig begon de zoektocht naar een nieuwe, best-in-class telefooncentrale voor hotels. Vrij snel vond het Belgische hotel de 3CX-oplossing by Fly By Wire te Brugge. Het hotelbedrijf koos voor 3CX Phone VoIP System vanwege het gebruiksgemak, de flexibiliteit, mobiele opties en de mogelijkheid om in een virtuele omgeving (cloud) te hosten.

Seán Graham, Group IT Manager bij Ramada Plaza Antwerp zei:

“De installatie van de 3CX-telefooncentrale in Ramada Plaza Antwerp bleek een zeer succesvolle beslissing te zijn en we hebben sindsdien 3CX ingezet in negen van onze andere hotels en hoofdkantoren. We zijn dan ook van plan het uit te rollen naar andere sites. Door van traditionele telefoonlijnen naar SIP te switchen, hebben we aanzienlijke kostenbesparingen gerealiseerd, wat één van de belangrijkste redenen was om op de eerste plaats over te schakelen naar 3CX. We hebben ook geprofiteerd van verbeterde functionaliteit zoals aanwezigheidsinformatie, conference calling en de Web Conferencing-faciliteit.

3CX VoIP door Fly By Wire

Vanuit een technisch oogpunt heeft 3CX alle vereiste functies voor de hotelbranche, zoals Check-in / Checkout, status updates van kamers en facturering. 3CX is eenvoudig uit te breiden en beschikt over de mogelijkheid om in een virtuele omgeving te werken en hotels te overbruggen. De 3CX telefooncentrale past dus perfect bij de communicatiebehoeften van de hotelbranche. We werden ook bijgestaan ​​door de zeer goed geïnformeerde 3CX-partner Fly By Wire te Brugge, die ervoor zorgde dat we naadloos konden overschakelen. “

www.fbw.be

Over Fly By Wire https://fbw.be/

Fly By Wire is een 3CX Premium Preferred Certified Partner gevestigd in België en werd in 2000 opgericht door Diederik Maes, een enterprise-level Microsoft opgeleide IT-professional met expertise in VoIP-communicatie.

Omdat de meeste aanbieders van PBX-oplossingen te duur waren voor het MKB, koos Fly By Wire voor 3CX als de belangrijkste VoIP IP PBX-oplossingenprovider omdat 3CX Phone System op software gebaseerd is, veel eenvoudiger is dan andere PBX-oplossingen, volledig is geïntegreerd met Microsoft-oplossingen zoals Outlook en Microsoft Dynamics CRM, maar ook gemakkelijk te beheren is.

Dankzij een aantal jaar ervaring met 3CX en het ontwikkelen van hardware-oplossingen eromheen, heeft Fly By Wire een uitgebreid portfolio van kleine tot grote bedrijven opgebouwd die 3CX Phone System gebruiken. Fly By Wire treedt ook op als nationaal contact voor een toenemend aantal 3CX-wederverkopers die assistentie nodig hebben.

Contacteer ons voor meer info of een quote.

Een reactie achterlaten

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *